Header Ads

Американські військові випробовують ЕМ-Drive на космічному безпілотному апараті X-37B



Протягом минулого року було важко не помітити галас навколо "неможливого" EM Drive - двигун, який без пального та зводить на нівець третій закон Ньютона і все ж продовжує виробляти достятню незрозумілу тягу, яку можна використовувати у увакуумі для пересування космічних кораблів. 

У грудні особливо цікавим стало те, що китайський уряд стверджував, що вони вже випробовують "ЕМ Drive" у космосі, а анонімне джерело повідомило IB Times, що США робить те ж саме на таємничому військовому космічному літаку X-37B. Через п'ять місяців ці слухи все ще поширюються в блогах та новинних сайтах. Так що відбувається насправді?
У випадку, якщо ви пропустили це, X-37B або Boeing X-37 - це космічний безпілотний літак, який не працює на сонячних батареях та знаходився на орбіті Землі протягом рекордних 678 днів. Але офіційної інформації про використання EM Drive на борту космічного апарату від уряду США та НАСА ми досі не маємо.

У травні 2015 року, започаткований Військово-повітряними силами США, уряд залишив відносно сувору думку про те, як довго літак залишатиметься в космосі, і саме в чому його мета.
Звичайно, тут немає теорій змови про шпигунства на Близькому Сході, космічних бомбардуваннях (що насправді неможливо) і стеження за нещасною китайською космічною станцією.
Але американські військові завжди стверджували, що місія менше стосується шпигунства, а замість цього використовують "літак" для вивчення роботи багаторазових технологій на космічному кораблі.

Основна ідея напоширеніших чуток в інтернеті про EM Drive  полягає в тому, що на борту X-37B є EM Drive, який дозволить вченим на Землі, дистанційно протестувати суперечливу систему в космосі, та відкинути втручання сили тяжіння та тертя для більш точних розрахунків.

Знаєте, ЕМ Drive трохи схожий на Кардашян у науковому світі - досі не доведено, що він нічого не робит або навпаки, але, як і раніше, ми не можемо перестати читати про це.

Основний принцип роботи пристрою полягає в тому, що коливання в резонаторі, проявляються у вигляді стоячої хвилі та призводять до виникнення вектора тяги, який і являє собою рушійну силу.
На папері це свідчить про те, що подібна система руху, здатна генерувати достатньо "сили", яка зможе гіпотетично у майбутньому доставляти людей до Марса за 70-денний політ і може створити справжній революційний переворот у космічних подорожах.

Але, як завжди, якщо воно насправді працює взагалі.
Ранні випробування, у тому числі нещодавнє дослідження NASA, опубліковані в Journal of Propulsion and Power, показали: EM Drive дійстно виробляє тягу, але ніхто не міг виключити, що це не викликано неточністю у спостереженнях або у впливі інших сил на дані під час проведення експерименту.
"Напружені дані з прямого, зворотного та нульового варіантів передбачали, що система постійно працює на рівні 1,2 ± 0,1 мН / кВт, що було дуже близьким до середньої імпульсної продуктивності, виміряної в повітрі", - написала команда NASA у своїй роботі.

"Була розглянута та обговорена низка джерел помилок".
Але навіть дослідники, що експериментують із EM Drive, пояснюють, як це може працювати, оскільки, як їм здається, він заперечує третій закон Ньютона: кожна дія повинна мати однакову та протилежну реакцію.
Це означає, що щось потрібно виштовхнути з одного кінця, щоб витягнути інший напрямок. EM Drive не має палива для вибуху, і тому технічно не повинен виробляти тягу, яка здатна його рухати.
Одним із найкращих способів перевірити справжність роботи цього приладу, є зниження впливу таких змінних, як тертя та тиск повітря, а також протестувати пробіг у космосі, - саме тому китайський уряд і винахідник у США висловили зацікавленість у такому єксперименті.

Але як щодо військових і чуток навколо X-37B? Щоб бути ясним, уряд США не підтвердив, що навіть на цьому ранньому етапі він зацікавлений в тестуванні EM Drive у космосі, і незрозуміло, чи мали вони доступ до завершеного дизайну ще в 2015 році, коли X-37B був запущений на орбіту Землі.
Хоча є кілька незначних доказів за чутками. Окрім анонімного відгуку, зробленого IB Times минулого року, багато спекуляцій базується на контракті, на передачу технологій, затвердженого Міністерством оборони Великобританії та підписаним компанією Boeing ще в 2007 році.
Сам договір не дає багато чого, але він вказує, що це дозволяє Boeing, розробнику X-37B досліджувати EM Drive протягом наступних 10 років.

У минулому також були чутки про те, що компанія Boeing співпрацювала з винахідником EM Drive, британським інженером Роджером Шоієром, - хоча пізніше компанія Boeing заявила, що більше не зацікавлена у цьому пристрої.
Але те, що уряд США заявив, що X-37B офіційно випробовує підсилювач потужності Hall, побудований Aerojet Rocketdyne.
Потужність під дією Холла - це ще одна перспективно нова силова установка, що досліджується NASA, яка здатна виробляти силу 60 міллітон на кіловат, що на порядок більше, ніж EM Drive. Але вона все ще використувує паливо, і тому не подолає проблему майбутніх місій у подорожуванні космосом без використання стандартних паливних систем. 

Немає коментарів

На платформі Blogger.